جدیدترین اخبار فوتبال ایران

  • ۰
  • ۰


طراحی وب سایت
امروزه با تذکر به افزایش وب وبسایت ها در تمام ی زمینه ها ضروری است تا با انواع طراحی سایت بر طبـق رابط فرد ی وب آشنایی پیدا کرد پس آشنایی با انواع وب وب سایت بیشتر موردتوجه قرار می گیرد.می دانیم وب سایت می تواند از نظر گروهی از بازدیدکنندگان بسیار زیاد خوب و پیشرفته به نظر رسد و از طرف دیگران بسیار زیاد بد ابتدایی. طراح وبسایت بهتر ، وبسایت را با سلیقه ی نمی سازد بلکه بنابر گروه مخاطبین سایت آنچه مدیر وبسایت تمایل دارد طراحی می نماید .

طراحی سایت وبسایت های نامنظم که امروزه یکی از پر طرفدارترین طراحی های نو جهان ی گرافیستان هستند ، به وبسایت هایی گفته می شود که از ویژگیها زیر برخوردارند:

لبه های نامتقارن نامنظم،رها کهنه.این نوع خصوصیت وبسایت را از دیگر وب وبسایت ها جدا می نماید اما بایستی به این مورد توجه داشته که با وجود این ویژگیها نظم و هارمونی خاصی در این وب سایت ها وجود دارد که باعث اذیت شدن مخاطب نمی گردد. در واقع این وبسایت ها با وجود بی قانونی در طرح گرافیک چهارچوب خاصی جهت پیاده سازی دارند.

این گونه وب سایت ها جهت هنرمندان ، افراد خلاق دوستداران طراحی های مدرن مفرق مناسب است و برخی از پزشکان، مهندسان، مرتبان افرادی که با خط کش نظم تهیه و تولید آدم ، میانه ی بهتر ی دارند اصلا آن را نمی پسندند.

طراحی سایت خلوت:

اینگونه وب سایت ها در عین ظاهر زیبا بسیار زیاد مفهومی می باشند از ویژگیها دیگر این گونه وب وب سایت ها استفاده از المان های کم گرافیکی و دو یا سه رنگ است به طور کل نظم هستند به پاکی معروف ند.و وبسایت های خلوت متمایز، پیشرفته مدرن هستند ، همچنین پیام "مالک این وب سایت مشتاق است" و " مالک این سایت قابل اعتماد است" را به بازدیدکننده القا می نماید . این گونه سایت ها برای تمام مناسب است غیر از افرادی که رفیق ندارند فرق شایانی با بقیه داشته باشند.

طراحی وبسایت پر المان:این طراحی طرفدارانش در ایران بیشتر از طراحی سایت دسته های دیگر است . مورد سایت تعیین می نماید وبسایت از چه المان ها و رنگ هایی تشکیل شده یاشد. جهت مثال چنانچه موضوع سایت شرقی سنتی هنری ایرانی باشد از انواع المان های بوته جقه، فلورال یا انواع گلیم و بافت آن در وبسایت استفاده می شود. یا اگر موضوع وب سایت کودک یا محیط ی فانتزی باشد، آیکون های مختلف در جای جای بک گراند هدر بکار می رود. این وبسایت ها اگر به درستی طراحی شوند فضای ی گرم، پر هیجان را ایجاد می کنند مالک وبسایت را فردی با پشتکار، خونگرم پر مشغله معرفی می نمایند.

طراحی سایت ساده استاندارد:

این طراحی را خوب می شناسید. سایت هایی که می بینید از این نوع طراحی بهره بردند. هدری مستطیلی در بالای صفحه، منو در زیر هدر یا به صورت عمودی، تمام بخش ها در سایت قاب و محدوده دارند، از رنگ های رایج خاکستری، سفید جهت بک گراند با طرح های خط یا شیار استفاده می شود. هدر ها حاوی جند عکس جالب هستند . اما این طرح ها می توانند در کمال آسانی زیبا نیز باشند با تلفیق درست رنگ عکس زیبا هدر ، حسی پیشرفته ایجاد کنند. اما ظاهر اینگونه سایت ها یاد بازدیدکننده نمی ماند که جهت گاهی از صاحبان سایت، اصلا مهم نیست به موارد دیگری همچون محتوای ارزشمند ارزش می دهند، که درست هست. این وبسایت ها برای مجموعه ها، تجار وکلا مشاغل جدی زیاد مناسب هستند .
با توجه به متن بالا و آشنایی پیدا کردن با انواع طراحی وبسایت بر اساس رابط فرد ی وب می توانید وب وبسایت دلخواه را براحتی گزینش و به طراحی وب سایتی که مربوط به حرفه ویژگیها شما باشد را انتخاب نمایید.

  • ۹۵/۰۴/۲۶
  • محمد نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی